[cmiVFX] cmiVFX - Modo Automotive Techniques [2015, ENG]

Ответить на тему
Статистика раздачи
Размер:  2,16 GB   |    Зарегистрирован:  12 дней   |    Скачан:  0 раз

Полного источника не было: Никогда

 
   
 
 
Автор Сообщение

star21 ®

Пол: Не указан

Стаж: 2 года 3 месяца

Сообщений: 354135

Создавать темы 12-Фев-2018 08:45

[Цитировать]

cmiVFX - Modo Automotive Techniques, 2015 Год выпуска: 2015
Производитель: cmiVFX
Сайт производителя: https://cmivfx.com/modo-automotive
Автор: Mike Jagodzinski
Продолжительность: 15ч 20мин
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Introduction
In this tutorial we will cover efficient modeling techniques to create a production-ready car model. Throughout this tutorial, you will learn how to block in the basic shapes of modeling the body panels, rims, tires and more. We will top it off by setting up materials for the final render scene.
Prepping Reference
To start off we will prepare our reference images to ensure we get a good base to work off of within Modo.
Scene Setup
Within this chapter we will go through setting up our scene. We will bring in the reference images and make sure everything is set to real-world scale.
Modeling Block-Out
Now we can begin to block out our low-poly base mesh for the car body, which will end up being Sub-D in the end. I'll also go over some "do's and don'ts" that you should keep in mind when using this approach.
High-Poly Modeling
From here we will begin to break up the base mesh into separate panels which will further define the shape. We will wrap up this chapter by completing all the major areas, and by the end, we will have a solid, clean sub-divide mesh.
High-Poly Details
In this chapter we will start modeling all of those great little details. Some of the shape in the body panels will also be further defined.
Modeling Rims
In this chapter I will go over the process I use to model any rim. In this case, we will model a 2015 version for this iconic car.
Modeling Tires
Within this chapter we will learn how to model a high-poly, Sub-D tire. We will also go over the pros and cons of using displacement maps for this task.
Finalizing Modeling
Next we can finalize all the modeling. We will be wrapping up a few areas and getting ready for materials and rendering.
Materials and Rendering
Here I will go over setting up materials so we can get to them. I will also show you how to add a custom hood stripe to add a little punch to the car look. We will wrap up this section by setting the camera and the environment, and then it's off to rendering.
About The InstructorProject Contents
All cmiVFX videos come with all the training materials you need right from our website. No matter what time of day, your location, or how your feeling, cmiVFX will be there waiting for you!

Содержание

Part 1.m4v
Part 2.m4v
Part 3.m4v
Part 4.m4v
PRJ_Modo_Auto
Файлы примеров: присутствуют
Формат видео: MP4
Видео: mp4, 1280x696, 30fps, vbr 350-2700kbps
Аудио: mp3, 44khz, 128kbps, stereo

Скриншоты

Доп. информация: Пережатый релиз из 26гб. Качество не пострадало.

Для скачки контента: [Установить программу-клиент] и кликнуть по - Скачать

[asmlocator.ru].t503292.torrent 
Торрент: Зарегистрирован [ 2018-02-12 08:45 ] · DB0BE829F7EC295C95D6ED2C6D44351CA50AFC7F

Скачать .torrent

Скачать

11 KB

Статус: проверено
Скачан: 0 раз
Размер: 2,16 GB
terms.php
[Профиль] [ЛС]
Показать сообщения:    
Ответить на тему

Текущее время: 24-Фев 21:28

Часовой пояс: UTC ± 0



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы можете скачивать файлы